پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3775
-
الف
+

«جشن سربرون» چه زمانی پخش می‌شود؟

آخرین اخبار از مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» را در این گزارش بخوانید.

آخرین اخبار از مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» را در این گزارش بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، «حسن نجاریان» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی، گفت: تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و مشغول مراحل پس تولید هستیم. زمان پخش این سریال هنوز قطعی نیست اما به احتمال فراوان در خرداد ماه سال آینده، آن هم به صورت هفتگی پخش خواهیم داشت.  

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: تاکنون سریال در ۴۵ قسمت بسته شده است اما این احتمال وجود دارد تا تعداد قسمت ها کم و زیاد شود. 

نجاریان افزود: در فصل‌های بعدی، داستان «جشن سربرون»  تا سال ۱۳۲۰ پیش میرود، برخی شخصیت ها از دنیا می‌روند و شخصیت‌های جدید به داستان اضافه می‌شوند.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است:

«بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم های کهنه سر باز می کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌میرزایی و.... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ه خ / س م

 

نظر شما
ارسال نظر